سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت روز پسته

?

  

?

 

چند دسر ساده با طعم پسته

 

 

?

شیرینی تورون یا نوگات ایتالیایی

طرز تهییه این آبنبات بسیار ساده است اما تهییه آن طول می کشد و باید بیشتر زمان را در کنار اجاق ایستاده و هم بزنید. درست کردن این دسر ارزش آن را دارد و بافت نهایی کار با پسته بسیار شگفت انگیز و خوش طعم است. خرید و فروش پسته در سایت پسته چی

برای پخت این دسر به چه وسایلی احتیاج دارید:

2 ورق ویفر

1 و 1/3 فنجان عسل

1 فنجان شکر سفید

2 عدد سفیده تخم مرغ ( سفیده تخم مرغ باید در دمای اتاق باشد)

1 پیمانه نمک

¼ قاشق غذاخوری عصاره ی وانیل

1 قاشق غذاخوری پوست لیمو

3 فنجان بادام تف داده شده

1 فنجان پسته تف داده شده

خرید اینترنتی پسته در سایت پسته چی، خرید پسته با کیفیت و قیمت مناسب.

 

مرحله اول:

در این مرحله باید یک ظرف برای پخت دسر انتخاب کنید و سراسر ظرف را سلفن بزنید به طوری که دیواره های ظرف نیز پوشانده شوند و سلفن تا خارج از ظرف کشیده شود. یک ردیف ویفر را در ته ظرف قرار دهید. بادام و پسته تف داده را در مکان گرم قرار دهید تا در انتها مخلوط کردن آن ها برای شما آسان باشد.

مرحله دوم:

عسل و شکر را در ظرفی روی شعله گاز قرار دهید. آن قدر هم بزنید تا مخلوط عسل و شکر کاملا با هم مخلوط شوند و به مایع لطیف و ابریشمی تبدیل شود. در نظر داشته باشید که حرارت اجاق باید ملایم و کم باشد و مخلوط را باید حدودا 30 دقیقه مداوم و منظم بر روی شعله ی ملایم هم بزنید.

مرحله سوم:

سفیده های تخم مرغ را جدا کرده در کاسه ای بریزید و با کمی نمک آنقدر به هم بزنید تا سفیده ها کف نرمی تولید کنند. مخلوط عسل و شکر را که از قبل تهییه کردید دوباره بر روی شعله ی ملایم قرار دهید و به تدریج سفیده های هم زده را به آن اضافه کنید در سه مرحله ی دیگر سفیده تخم مرغ را اضافه کنید و منظم هم بزنید.

مرحله چهارم:

هم زدن مخلوط عسل، شکر و سفیده تخم مرغ را ادامه دهید با کف گیر مداوم هم بزنید تا زمانی که مخلوط سفید روشن شود تا حدود 40 دقیقه باید مخلوط را به صورت مداوم و منظم هم بزنید.

مرحله پنجم:

عصاره ی وانیل را با پوست لیمو هم بزنید سپس بادام و پسته را به آن اضافه کنید و آن قدر هم بزنید تا یکنواخت شود.

مرحله ششم:

مواد را باهم مخلوط کرده و کاملا هم بزنید تا یک دست شود. مخلوط را در ظرف روی ورقه ویفر بریزید و با کاردک کاملا سطح آن را صاف کنید سپس ورقه ویفر دوم را بر روی مخلوط قرار بدهید و کمی ورقه ویفر رو به پایین فشار بدید (حواستون باشه اونقدری محکم فشار ندید که ورقه ویفر بشکنه و کارتون خراب بشه ضمنا مواد بین دو ورقه ویفر هم به بیرون ترشح نکنه ) حالا باید با قسمت هایی از سلفن (که قبلا توضیح داده بودم تا خارج از ظرف بیاد یادتون باشه برای خرید پسته و فروش پسته میتونید از پسته چی کمک بگیرید) روی ویفر بالایی را بپوشانید.

مرحله هفتم:

اجازه دهید دسر شما در دمای اتاق به مدت 1 تا 2 ساعت بماند تا سفت شود و آماده شود برای برش زدن. دسر را از لبه های خارجی سلفن گرفته و بلند کنید دسر را روی تخته گوشت چپه کنید سلفن را جدا کنید و سپس آن را با کمک چاقوی دنده ای به مربع های یک اینچی تقسیم کنید

 

?

بیسکوئیت کرنبری و پسته

رنگ های قرمز و سبز در کنار هم یک کوکی بسیار جذاب برای مناسبت های مختلف می سازد. پسته را به صورت تف داده و بدون نمک استفاده کنید اما اگر پسته ای که در اختیار دارید نمک زده شده است به میزان ¼ قاشق چای خوری از نمک گفته شده در دستور العمل کم کنید.

برای پخت این دسر به چه وسایلی احتیاج دارید:

¼ فنجان روغن زیتون سبک

¾ فنجان شکر سفید

2 قاشق چای خوری عصاره ی وانیل

½ قاشق چای خوری عصاره ی بادام

2 عدد تخم مرغ

1 و ¾ فنجان آرد ساده

¼ قاشق چای خوری نمک

1 قاشق چای خوری بیکینگ پودر

½ فنجان کرنبری خشک شده

1 و ½ فنجان مغز پسته

خرید پسته

 

مرحله اول:

فر را با دمای 300 درجه فارنهایت (150 درجه سانتی گراد) گرم کنید.

مرحله دوم:

در یک کاسه بزرگ روغن و شکر را با هم مخلوط کنید تا خوب یک دست شود. به مخلوط عصاره ی بادام و وانیل را اضافه کنید و بعد ازینکه کامل هم زدید تخم مرغ ها را بشکنید و به مخلوط اضافه کنید. آرد، نمک و بکینگ پودر را با هم ترکیب کنید و به تدریج به مخلوط تخم مرغ ها اضافه کرده و به صورت منظم و یک دست هم بزنید هم زمان آرام آرام پسته و کرنبری ها را به مخلوط اضافه کنید. کرنبری و پسته ها را به صورت یک دست با مخلوط هم بزنید.

مرحله سوم:

روی یک سینی کاغذ روغنی پهن کنید. سپس مواد را به دو دسته تقسیم کرده و در دو ردیف روی کاغذ روغنی پهن کنید. ممکن است خمیر پسبناک باشد و به دستتان بچسبد برای جلوگیری ازین اتفاق دستتان را کمی خیس کنید تا خمیر راحت تر به شکل مورد نظر شما در بیاید.

مرحله چهارم:

در فر را که از قبل گرم کردید را باز کنید و سینی را در فر قرار دهید. مواد باید در فر به مدت 35 دقیقه بپزند. دقت کنید که زمانی بیکویت کاملا پخته شده است که رنگ کوکی شما قهوه ای روشن شده باشد و زمانی که چاقو را در آن فرو میکنید هنگام بیرون کشیدن چاقو تمیز باشد. ازین روش برای امتحان کردن پخت کامل تمام کیک ها و بیسکوئیت ها می توانید استفاده کنید. بعد از پخت کامل آن را از فر خارج کرده و 10 دقیقه در دمای اتاق قرار دهید تا خنک شود. دمای فر را تا دمای 135 درجه سانتیگراد (275 درجه فارنهایت) پایین بیاورید. برای خرید پسته و فروش پسته از سایت پسته چی کلیک کنید

مرحله پنجم:

دو قسمت کیک مانند را برش هایی با قطر ¾ اینچ بزنید و روی سینی با کاغذ روغنی بخوابانید. سینی را در فر قرار دهید و تقریبا 8 تا 10 دقیقه به آن زمان بدهید تا خشک شود. سپس از فر خارج کنید و همراه با نوشیدنی دلخواه سرو کنید.

 

?

بیسکوئیت دارچینی با پسته

بیسکوئیت دارچینی همراه با قهوه و چای بسیار عالی است. چیپس دارچین و چیپس شکلات در بافت این بیسکوئیت واقعا خوش طعم و خوش عطر است. همکاران من به شدت علاقمند به این بیکویت شده اند و دائما درخواست می کنند که برای زمان استراحت صبحانه این بیسکوئیت را بپزم و با خود به سرکار ببرم تا همراه با قهوه از طعم آن لذت ببریم. سایت پسته چی مرجع خرید و فروش پسته

برای پخت این دسر به چه وسایلی احتیاج دارید:

2 و ¼ فنجان آرد ساده

1 و ½ قاشق چای خوری بکینگ پودر

½ قاشق چای خوری نمک

1 قاشق چای خوری دارچین آسیاب شده

خرید اینترنتی پسته

¼ قاشق چای خوری میخک زمینی

½ فنجان کره در دمای اتاق

1 فنجان شکر سفید

2 عدد تخم مرغ

1 قاشق چایخوری عصاره وانیل

1 فنجان چیپس دارچین برای پخت

1 فنجان مغز پسته پوسته شده

1  سفیده ی زده شده تخم مرغ

خرید و فروش پسته در سایت پسته چی. برای خرید پسته و فروش پسته کلیک کنید...

مرحله ی اول:

فر را با دمای 350 درجه فارنهایت (175 درجه سانتیگراد) گرم کنید. یک سینی بزرگ فر را با کاغذ روغنی بپوشانید.

 

مرحله ی دوم:

در یک کاسه ، آرد ، بکینگ پودر ، نمک ، دارچین و میخک را با هم مخلوط کنید تا کاملا یک دست شوند. کره و شکر را با همزن برقی با سرعت متوسط در یک کاسه بزرگ جداگانه بزنید تا سبک و نرم شود. تخم مرغ ها را یکی یکی بزنید. عصاره وانیل را به مخلوط اضافه کنید. مخلوط آرد را اضافه کنید و بزنید تا مخلوط شوند و سپس چیپس دارچین و مغز پسته را به مخلوط اضافه کنید.

مرحله ی سوم:

به دستتان آرد بزنید و خمیر را به دو قسمت تقسیم کنید و هم نیمه را به صورت مستطیلی به طول 9 اینچ (22 سانتی متر) در بیاورید و روی سینی کاغذ روغنی پوشانده شده قرار دهید. با لیسکی آرام روی هر مستطیل را با سفیده زده شده تخم مرغ خیس کنید.

مرحله ی چهارم:

30 تا 35 دقیقه بیسکوئیت را در فر بپزید و صبر کنید تا آن ها طلایی رنگ شوند سپس از فر خارج کنید و در دمای اتاق قرار دهید تا کمی خنک شود و بتوانید با آن به راحتی کار کنید. دمای فر را تا 325 فارنهایت (165 درجه سانتی گراد) کم کنید و کاغذ روغنی سینی فر را عوض کنید.

مرحله ی پنجم:

با کمک یک چاقوی اره ای با حرکت های آرام و محتاط مستطیل ها را به شکل بیسکوئیت هایی با ضخامت های ½ اینچی (1.5 سانتی متر) برش بزنید. بیکوئیت ها را روی کاغذ روغنی جدید قرار بدهید و سینی را مجددا داخل فر قرار بدهید.

مرحله ی ششم:

بیسکوئیت ها را در حدود 10 دقیقه در فر بپزید تا برشته و ترد شوند. سپس سینی را خارج کرده؛ بیسکوئیت ها را پشت و رو کنید و سپس 10 دقیقه دیگر سینی را در فر قرار دهید تا هر دو روی بیسکوئیت شما برشته شود. سپس سینی را خارج کرده و بیسکوئیت ها را روی توری قرار دهید تا خنک شوند. بعد از آن شما می توانید بیسکوئیت دارچینی پسته ای خود را همراه چای یا قهوه میل کنید.

?

پودینگ آناناس و پسته

هر فردی که از ترکیب طعم پودینگ پسته و آناناس خوشش بیاید این دسر را دوست خواهد داشت. این نسخه اصلاح شده است و به دلیل کم بودن مقدار خامه در ترکیب آن برای افرادی که کالری روزانه خودشان را محدود کرده اند دسر خوشمزه و کم کالری و مناسبی است. خرید اینترنتی پسته در سایت پسته چی به صرفه و آسان.

برای پخت این دسر به چه وسایلی احتیاج دارید:

1 بسته (1 اونس) مخلوط پودینگ فوری پسته (بدون قند)

1 ظرف  (8 اونس) ماست ساده ی کم چرب

1 ظرف (8 اونس) ماست کم چرب با طعم وانیل

1 ظرف (8 اونس) آناناس خورد شده (بدون قند افزودنی)

1 فنجان خامه زده شده

مرحله ی اول و آخر :)

در یک کاسه ی بزرگ و مناسب برای حجم مواد پودینگ پسته را بریزید و به آن ماست ساده، ماست وانیلی و آناناس خورد شده را اضافه کنید و هم بزنید. خامه زده شده را به آن اضافه کنید و هم بزنید تا مواد یکدست شوند. میتوانید پسته خورد شده را به مواد اضافه کرده و هم بزنید یا آنکه از آن در تزئین دسر خود استفاده کنید. برش های پرتقال نیز در این ترکیب بسیار مطلوب هستند. بعد از اضافه کردن پرتقال یا پسته در صورت دلخواه، مخلوط را تا یکدست شدن کامل آن هم بزنید و سپس روی آن را با سلفن بپوشانید و در یخچال قرار دهید تا کاملا خنک شود. بعد از خنک شدن مخلوط میتوانید آن را اسکوپ بزنید و با پسته و برش پرتقال و یا آناناس تزئین کنید. با کمک سایت پسته چی در هر کجای ایران که هستید انواع پسته فندوقی ، پسته اکبری و پسته اوحدی را با کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید.

چند دسر ساده با طعم پسته

?